ZŠ Trnka Dobříš

Měsíční výstupy

DUBEN

 Co bych měl/a zvládnout:
ČESKÝ JAZYK    gramatika

 

  • vyjmenovat a charakterizovat vyjmenovaná slova po V, znát jejich význam
  • vytvořit k jednotlivým vyjmenovaným slovům slova příbuzná
  • seznámit se s výjimkami a „zákeřnostmi“ těchto vyjmenovaných slov
  • v doplňovačce správně doplnit i/y po V uprostřed slov
  • v jakémkoliv textu se snažit používat správná i/y po obojetných souhláskách
  • zopakovat si učivo vyjmenovaných slov
ČESKÝ JAZYK komunikace

 

  • vhodným způsobem komunikovat se spolužáky prostřednictvím moderních technologií
  • respektovat nastavená komunikační pravidla v Meetu
  • komunikovat stručně i písemnou formou v chatu
ČESKÝ JAZYK       literární výchova

 

  • napsat email kamarádovi, paní učitelce
  • samostatně pracovat podle pokynů při čtenářské lekci
MATEMATIKA 

 

  • písemně sčítat, odčítat a násobit
  • orientovat se ve stovkové tabulce
  • učit se manipulovat s kružítkem, narýsovat kružnici
  • poznat a charakterizovat válec a kouli
  • doplnit správná čísla do tabulky indického násobení
ANGLICKÝ JAZYK
  •  Pokračovat v oblasti  jídla a pití. Naučit se, jak si objednat různé pokrmy a pití v restauraci.
  • Následovat instrukce jednoduchého receptu a připravit podle něj něco dobrého.
PRVOUKA

 

  • vysvětlit, proč a jak se slaví Velikonoce a vyjmenovat některé symboly s nimi spojené
  • vyjmenovat jarní měsíce
  • vyjmenovat a poznat základní květiny rostoucí na jaře
  • vyrobit si lapbook na téma jaro
VÝTVARNÁ VÝCHOVA
  •  zapojujit se do výtvarné hry "Zmizelé linie"
  • Žák v plošné tvorbě projevuje své vlastní životní zkušenosti; uplatňuje při tom linie, tvary a jejich kombinace. 
PRACOVNÍ ČINNOSTI

 

  •  starat se o rostliny v bytě i na zahradě
  • pomáhat rodičům při jednoduchých domácích pracích
TĚLESNÁ VÝCHOVA

 

  • podle svých možností se co nejvíce pohybovat venku na čerstvém vzduchu, jezdit na kole, kolečkových bruslích, chodit na procházky...
HUDEBNÍ VÝCHOVA
  •