ZŠ Trnka Dobříš

Měsíční výstupy

BŘEZEN

 Co bych měl/a zvládnout:
ČESKÝ JAZYK gramatika
  • vysvětlit pravidla pro psaní slov s dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě
  • seznámit se s jednotlivými slovními druhy
  • vysvětlit, co jsou to podstatná jména a jména vlastní
ČESKÝ JAZYK komunikace
  • diskutovat o přínosu knih
  • dokázat ve své knize najít nosné sloupy příběhu – hlavní postavy, prostředí, děj
  • popsat děj podle obrázků
  • dokončit započatý příběh
MATEMATIKA 
 
  • sčítat a odčítat v oboru 0 – 100
  • propojit sčítání a násobení a násobit dále v oboru malé násobilky
  • orientovat se v úlohách o věku a počítat slovní úlohy o rodinných vztazích
  • vypočítat slovní úlohu z prostředí peněz
  • rozvíjet geometrickou představivost v rovině, rýsovat podle zadání
ANGLICKÝ JAZYK 
 
  • dokončit tematický okruh oblečení, znát slovní zásobu z tohoto okruhu: cap; woolly hat; dress; trainers; pullover; jacket; skirt; shoes; socks; T-shirt; hat; swimming goggles;
  • správně používat fráze: Put on...; Take off...; I like/ don´t like it ;
  • porozumět frázím: Can I help you? Can I try
  • počítání po desítkách do 100
PRVOUKA 
 
  • seznámit s tím, jak a z čeho vznikají výrobky
  • charakterizovat proměny přírody na jaře, vyjmenovat jarní měsíce
  • vyjmenovat nejznámější druhy květin a zvířat v lese i u vody
  • pojmenovat nejznámější druhy jarních květiy
  • popsat stavbu těla rostliny
VÝTVARNÁ VÝCHOVA 
 
  • zapojit se do výtvarné aktivity

  • věnovat pozornost svým spolužákům při reflektivním kruhu
PRACOVNÍ ČINNOSTI
 
  • umět věnovat pozornost zadání práce
  • spolupracovat  na společném díle třídy
TĚLESNÁ VÝCHOVA 
 
  • ovládat manipulaci s míčem
  • ovládat jízdu na zimních bruslích
  • bezpečně ovládat základní pravidla sportovních her
HUDEBNÍ VÝCHOVA

  • Doprovázím svůj zpěv na rytmické nástroje.
  • Rozliším tóny krátké a dlouhé, vysoké a hluboké.